wie kan mij in korte tijd leren salsa dansen?

ik moet voor een optreden goed voor de dag komen, welke oefeningen kan je thuis zelf doen, choreografie iemand mee bekend?

Toegevoegd na 1 minuut:
goeduitziende vrouwen mogen ook reageren hoor

Toegevoegd na 10 minuten:
niet dat ik op zoek ben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

youtube..

Toegevoegd na 22 seconden:
http://www.youtube.com/results?search_query=learn+salsa+dancing+lesson+1&aq=1sx

Toegevoegd na 34 seconden:
en succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hang een advertentie op in je supermarkt of zet een advertentie op Marktplaats.nl waarin je vraagt wie je wilt helpen.
Of volg gewoon een paar danslessen bij een salsa-school bij je in de buurt. Wanneer het je echt alleen om een paar pasjes gaat heb je misschien genoeg aan een paar lessen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas geen salsa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, draaien met mn heupen kan ik prima hoor :-) weet alleen de pasjes niet.
Via youtube of een dansschool bellen en vragen of je priveles kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan wat je wil leren in welke stijl, hoe ver moet je vorderen in welke tijd?

ik kan salsa dansen, en om het perfect onder de knie te krijgen in een korte tijd, nja das eigenlijk onmogelijk, maar de basisbeginselen kun je wel van youtube vids afkijken, mits je niet a-ritmisch bent, dan kun je beter naar een dansschool gaan.

mocht je uit omgeving van eindhoven komen, daar zijn wekelijks gratis proeflessen in de santiago da cuba @ stratumseind, nog gezellig ook ;)