Wiekan me helpen aan patronen voor allerlei creatieve knutsels en handwerkjes?

Patronen voor kaarten te maken , mandala's om zelf in te kleuren, patronen voor iets te maken met kralen enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

via deze website kun je allerlei knutsel patronen vinden

Toegevoegd na 2 minuten:
en de tweede link een bron voor kralen end
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Patronen voor mandala kaarten kun je in de grotere wereldwinkels krijgen. Heb zel in Den Bosch gekocht. Daar zit n écht grote winkel. Handwerkjes zou je eens in de ariadne kijken ,staan vaak adresjes in. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is toch een webwinkel, maar ik doe hier altijd erg veel ideeen op!

http://www.opitec.nl/opitec-web/st/Home
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google eens op mandala maken, en je komt genoeg tegen
Als je niet uit wilt printen, in de boekwinkel of witte boekwinkel, of new-agewinkels
anneliez