Welke sport shake kan ik het beste pakken?

Hallo allemaal,

Sinds een anderhalve maand ben ik nu actief in de fitness. (5-6 dagen in de week) Ik ben daar vooral om kracht training te doen. Maar nu ben ik opzoek naar een shake die bij mij aansluit. Ik heb helemaal geen idee van de soorten shake's, ik heb mijzelf natuurlijk wel ingelezen maar ik kom er geen wijs uit. ;-)

Hopelijk is er iemand die mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

Een shake is niet per se nodig, alleen als je op minder dan 1 gram eiwit per kg lichaamsgewicht per dag zit.
Hoeveel eiwitten je per dag binnenkrijgt kun je bekijken met een site/app als MyFitnessPal.
Je kunt er ook voor kiezen om een bak kwark extra te nemen.

Er zijn veel soorten shakes, maar een simpele whey shake is voldoende. Let er vooral op dat er niet teveel suiker en andere toevoegingen in zitten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik vind zelf de Whey Perfection van Body&Fit prima, niet te duur en goed van smaak.
Ritsuka