Kan je met een easybreath onder water ademen terwijl de top waardoor je ademt onder water zit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
2K

Antwoorden (2)

"Eenmaal in het water kun je met het snorkelmasker op rustig aan het oppervlak drijven en rustig zwemmen. Het snorkelmasker is NIET geschikt om onder water te zwemmen of om bijvoorbeeld hoekduiken te maken. Dit kan zelfs gevaarlijk zijn. Dit komt omdat de luchtdruk in het masker onder water te groot wordt en je kunt ook je oren niet klaren."
6 jaar geleden
Nee, want dan adem je water in, en dat is niet goed voor je gezondheid.

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie, dan adem je geen water in, onder water blokkeert de buis zodat er niks in loopt: http://snorkelmasker.nl
Ritsuka
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
Een easybreath snorkelmasker heeft een balletje in de snorkelpijp dat automatisch de luchtpijp afsluit als het onder water komt. Er komt dus geen water in het masker, maar ook geen lucht.