Hoe kun je nog beter voetballen?

Wie weet er tips om nog beter te kunnen voetballen?
Misschien iets wat je altijd kunt verbeteren en hoe aan je traptechniek ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Antwoorden (7)

Een hele tijd terug gaf David Beckham les over bepaalde onderdelen misschien die op youtube terug kijken en na doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
600 KORTE FILMPJES

Je leert alle voetbaltechnieken: dribbels, trucjes, schijnbewegingen,...

Je ziet ook bekende voetballers dezelfde beweging maken in een wedstrijd (Messi, Ronaldo, Van Persie, Kompany, Cruijff, enz...).

OOK IDEAAL VOOR VOETBALTRAINERS

Als voetballers ook thuis oefenen, worden ze beter.
Een idee om deze voetbal oefenstof te gebruiken tijdens en na je voetbaltraining, vind je hier.

Klik op FILMPJES en je vindt alle voetbaloefeningen.

Succes!!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.voetbalhuiswerk.be/clip.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel gezegd oefenen oefenen oefenen, Check filmpjes op youtube bekijk vele wedstrijden en bedenk steeds weer wat valt nou steeds in deze wedstrijd waar jij naar kijkt op.

Train zoveel mogelijk en stel voor jezelf een trainingprogramma op. Het liefst 2 keer op 1 dag en dat steeds van korte sessie.

Mocht je iets via een voetbal club doen en zullen vast meerdere elftallen zijn waar je misschien mee zou kunnen trainen. Dan heb je die trainingsprogramma voor je zelf al veel minder vaak voor jezelf nodig.

En het allerbelangrijkste hou plezier in je eigen spel.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voetbal kijken heb ik ook gedaan en ik kan u véél beter voetballen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon oefenen oefenen en nog is oefenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fifa spelen en de trucjes leren of tegen een muur aan schieten ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke dag voetballen.Je krijgt een betere techniek als je veel hooghoudt.Success