Daar zijn het zwaargewichten voor. Als het gewicht niet in de lengte zit, dan moet het maar in de breedte zitten.
jc54
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Het moet nergens zitten? Als iemand zwaargewicht is omdat deze een dikke buik heeft kan deze toch gewoonweg afvallen naar een lichtere klasse. Het is in mijn ogen ook vreemd dat een sportman dik is en daarom in een bepaalde gewichtsklasse zit. Behalve als deze expres probeert zijn gewicht aan te houden. Echter zie ik niet een reden omdat te doen. (Niet dat die er niet kan zijn).