Waarom is er zo weinig belangstelling in nederland voor de DTM?

ik hou erg van de autosport, waaronder vooral de DTM en F1, ook MotoGP en Superbikes, maar DTM is een hele mooie beleving, waarom ziet Nederland dat niet?

Toegevoegd na 35 minuten:
Deutsche Tourenwagen Masters

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ondanks dat er nog wel een race is in Nederland, is de interesse waarschijnlijk afgenomen omdat er geen Nederlander meer actief is in het DTM.

Daarnaast zijn er weer minder coureurs (2) actief dan in de voorgaande jaargang waardoor er nu nog maar 18 coureurs meerijden.

Wat ook jammer is voor het DTM is dat er nog maar 2 merken meedoen, en dat er een "development freeze" is tot 2011. Er wordt dit seizoen niet met nieuwe auto's geraced maar met 2008 en 2009 modellen.

Er wordt minder aandacht door de media aan besteed waardoor de algemene interesse afneemt. Inderdaad jammer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij op het werk is er heel veel belangstelling voor Digitale Terrein Modellen, hoor. Ben jij een goede MX-ontwerper?

Ieder z'n ding.