Welk fitness apparaat is er goed voor modellenbenen?

Hoi, ik ben ingeschreven bij een modellen bureau en ik doe ook aan fitness, ik wil alleen niet van die "dikke" spieren maar ik wil gewoon zegmaar "long lean legs" zoals je dat met een mooi woord zegt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
6 jaar geleden
Je kunt geen lange spieren kweken, wat jij wilt ligt aan je bouw en aan je vetpercentage.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
laat je voorlichten door iemand van de sportschool waar je fitnest, die heeft er verstand van

Antwoorden (1)

De fiets en de loopband zijn zeer geschikt.