-Als je net begint of een keertje wilt proberen, kan je wel met een gewone spijkerbroek, die niet te strak zit rijden.
-Een paar laarzen zou fijn zijn, maar met stevige sportschoenen kan het in het begin ook hoor.
-Je moet wel een beetje moeite doen voor een cap ter bescherming van je hoofd. Misschien kan je er eentje lenen?
-Verder nog een shirt en afhankelijk van het weer een jasje,

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jodyenboyke
6 jaar geleden
+ ik zou kiezen voor een trainingsbroek of ieder geval een broek met niet te dikke naden. Omdat beginnende ruiters hun benen nog niet goed stil kunnen houden, kan je makkelijk schuurplekken krijgen.