Welke tijd van de zomer is het het minst druk op campings, jeugdherbergen, nivon-huizen etc.?

Het lijkt me dat het niet heel juli en augustus even druk is, en dat je in sommige delen van de zomer nu al geen kans meer maakt, en sommige delen wel.
Welk deel van de zomer zou je het meeste kans maken om nu nog iets te reserveren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De vakantiedata voor de zomervakantie zijn:
Regio Midden: 03 juli 2010 t/m 15 augustus 2010
Regio Noord: 10 juli 2010 t/m 22 augustus 2010
Regio Zuid: 24 juli 2010 t/m 05 september 2010

Dus t/m 10 juli 2010 en na 22 augustus 2010 heeft er maar 1 regio vakantie.

24 juli 2010 t/m 15 augustus 2010 is de drukste periode dan hebben alle drie de regio's vakantie.

Voor meer informatie over de vakantiespreiding: zie bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Begin september heb je alle kans want de zomer vakantie gaat tot 05-09-2010, daarna wordt het heel rustig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik verhuur zelf een huisje en mijn laatste reservering loopt tot maandagmorgen 6 september.

Toegevoegd na 5 minuten:
En het begin van de zomervakantie is 10-07-2010 dus juni zou ook nog kunnen en de eerste week van juli.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde van alleen juli en augustus, want in september heb ik er zelf ook last van dat de zomervakantie voorbij is ;)
Maar evengoed bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog vrij rustig met boeken omdat we eerst nog pinksteren hebben, daarna denken de mensen pas echt aan de zomer vakantie dus grote kans dat het nu nog wel lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De schoolvakanties voor regio midden beginnen op 3 juli.
Zie ook: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/vakantiedata-van-alle-regio-s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ruth je hebt gelijk ik was in de war met Noord nl.