Wat is een goed sporthorloge?

Voor als je met interval training wil hardlopen. Er kunnen meerdere soorten tijden zijn binnen 1 interval training.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Ik kan je enkel mijn mening geven. Je moet deze zelf op waarde schatten.
Ik zelf gebruik de Timex 5C401 digitaal.Ben daar heel tevreden over.
Mede door zijn makkelijke gebruik.De plek van de aan/uitknop, en de grote letters op de display (Heb nl een leesbril) en de goede polsband in combinatie met een lekker zittende borstband. Ook de functie 'hersteltimer',is een must omdat ik vindt dat je daarmee exact je conditie kan meten. De door jou gevraagde meerdere tijden binnen één interval zitten op genoemd horloge. Je kunt hem nl binnen de functie stopzetten, en daarna de intervaltijden bij elkaar op laten tellen. Als laatste de prijs. Zo rond de €120,-
Bijgevoegd de link naar de site voor het vergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Mischien dat je op deze site je kan orienteren. Er worden cijfers aan de sporthorlogte's gegeven.

http://www.kieskeurig.nl/hartslagmeter/inventum/sh20/prijzen/118329/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere soorten tijden binnen 1 intervaltraining: verschillende nike (hartslagmeter) horloges hebben wel 5 verschillende tijden binnen 1 intervaltraining. Techtrail (new balance) heeft 9 onafhankelijke timers.

Als je aan 2 verschillende tijden genoeg hebt heb je de suunto's t1,3,4 of 6. Ook Polar heeft dat maar bij Polar kun je ook alleen op basis van de hartslagwaarde intervallen. Bijvoorbeeld Polar rs300sd, of rs 400 en 800