Als je een seizoenkaart koopt van psv. Kan je dan gratis naar alle wedstrijden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
alleen naar de tuis wedstrijden van de reguliere competitie

Antwoorden (4)

Nee, voor niks gaat de zon op ... Je hebt die seizoenskaart dan toch betaald, dus het is niet gratis
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Alleen de thuis wedstrijden
nee voor europacup wedstrijden zal je een kaartje moeten kopen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Alleen de thuis wedstrijden
Alleen de reguliere thuiswedstrijden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met een seizoenskaart ben je alleen bevoegd om naar reguliere thuiswedstrijden te gaan. Wel is het zo dat je voorrang krijgt met het kopen van kaarten voor Europese wedstrijden.