Mijn trampoline veert niet goed, hoe krijg ik hem losser?

140cm

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
4.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou ze om te beginnen eens insmeren met WD 40 spray. Ik heb zelf gemerkt dat op een gegeven moment het doek gewoon op is. Maar goed een nieuwe trampoline kan altijd nog.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hij is nog weinig gebruikt
Maar hij springt gewoon niet lekker dus mijn kinderen willen er niet op

Antwoorden (1)

Een trampoline koop je voornamelijk om er op te springen. Daarom is het belangrijk dat u goed let op de kwaliteit van de veren. De veren van de trampoline bepalen namelijk voor 90% hoe fijn de trampoline springt (de vorm van de trampoline, de grootte en de springdoek wegen ook mee hierin). Over het algemeen hebben duurdere trampolines de beste veren. Budgettrampolines hebben meestal kortere veren die na enkele jaren al beginnen te roesten...
Dus tijd om de veren te vernieuwen vrees ik.
fremar