Werkt sporten voor bredere heupen echt?

heel veel mensen zeggen dat sporten voor bredere heupen en grotere kont helpt, maar is het niet zo dat je juist "platter" wordt omdat je vet juist verbrand??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
14.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En de spiermassa die je ervoor terugkrijgt dan?!?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het ligt er natuurlijk ook aan of je van nature brede heupen hebt of dat ze 'breed gegroeid' zijn. In het 2e geval zul je zeker succes hebben.

Antwoorden (2)

Met de juiste oefeningen (gecombineerd met genoeg eten en rusten natuurlijk) kun je zeker massa bouwen op de heupen, billen, en benen.
Kijk hier maar eens voor voorbeelden: https://bretcontreras.com/testimonials/brets-top-testimonials/
Op zijn Instagram pagina post hij ook vaak veel voorbeeldfilmpjes van goede oefeningen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Natuurlijk zijn je genen en je bouw wel de basis. Als je van nature lang en dun bent, ga je nooit ineens Kim Kardashian heupen krijgen, of andersom. Maar je kunt met hard werken wel veel bereiken ter verbetering van je figuur.
Ritsuka
7 jaar geleden
Als je alleen vet verbrandt (cardio), dan kun je inderdaad platter worden. Als je krachtoefeningen doet, dan kun je spiermassa opbouwen. Maar dat is niet hetzelfde als een echte Kardashian-kont natuurlijk. Daar zit van nature meer vetmassa op. Nu kun je wel aankomen, maar het hangt af van je genen of je meer vet opslaat bij je heupen/kont of ergens anders. Als je een peerfiguur hebt, dan klopt dat. Maar als je bijvoorbeeld een appelfiguur hebt, dan zul je eerder vet opslaan in de buik.