Worden ze ook groter?

Als een vrouw haar borstspieren aan het trainen is, worden haar borsten dan vanzelf ook groter? Of word het er juist lelijk van?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Haar borsten zelf worden niet groter, maar omdat de spier erónder groter wordt, worden haar borsten wat meer naar voren geduwd zodat ze groter lijken. En zolang die vrouw niet extreem gaat bodybuilden, wordt het daar niet lelijk van.

Ze worden dan iets kleiner, maar steviger.

Nee borsten worden daarmee NIET groter, ze lijken wellicht wat groter. Lelijk of mooi is persoonlijk, de een wil grote en de ander kleine. Maar trainen maakt je niet lelijker, behoudens extremen, maar dat geldt dan weer voor alles.

ze worden kleiner omdat een borst bestaat uit vet en door te trainen verbrand je vet dat word omgezet in spierweefsel en spieren zijn nooit groter dan je borst ze worden wel steviger

Als man begeef ik mij wellicht op glad ijs door op deze vraag een antwoord te willen geven. Maar volgens mij worden borsten dan eerder kleiner. Hoewel je spiermassa toeneemt, zal je vetpercentage afnemen en borsten bestaan grotendeels uit vet en ze zullen dus kleiner worden. Kijk maar naar veel (top)sportsters, kleine borsten op een enkele uitzondering na.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100