Wat is een goede GPS tracker app voor de smartphone?

Ik fiets veel alleen. Als ik op stille wegen fiets en er gebeurt iets onaangenaams, b.v. een ongelukje, dan is het handig dat mijn echtgenote en/of de hulpdiensten kunnen zien waar ik ben. Dat is de opzet achter mijn idee.
Het mooiste is natuurlijk als er een Nederlandstalige versie bestaat die (niet persé noodzakelijk) nog gratis is ook.
Bij voorbaat alvast bedankt voor de ideëen.

7 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Nieuwere telefoons komen automatisch met deze functie mits ingeschakeld (find my iphone etc etc). Daarnaast heb je ook de app CM security, dit is een beveiligingsapp. Deze app heeft veel functies onder andere een GPS tracker. Deze app is gratis en in het nederlands.