Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Tot nu toe is Duitsland het enige land dat nog nooit in een eindronde heeft verloren met strafschoppen, terwijl ze dit toch al 4 keer is overkomen. Mensen zeggen vaak dat een penalty shootout een loterij is, maar dat denk ik toch niet. Ik denk dat zodra een speler van te voren zeker is van waar hij de bal gaat plaatsen, dat het zelden mis kan gaan. De meest fouten worden toch gemaakt op het moment dat de speler de keeper aankijkt en op dat moment bepaalt wat de beste hoek is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat is een mening. Dat is ook iets wat je niet kan vaststellen door te kijken hoe vaak een land gescoord heeft. Er zit altijd wel geluk bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn man zegt nederland en spanje..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zag er laatst nog een programma over, daar zeiden ze Brazilië.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan of het een penalty is gewoon in de wedstrijd,of dat het op elfmeter schieten aankomt.
Tijdens de wedstrijd dan heb je vaak een paar spelers die goed een penalty kunnen nemen.
Maar als het op penalty schieten op aankomt moeten er 5 mensen een penalty nemen en misschien nog wel meer.
Dan moet je je zenuwen maar in bedwang kunnen houden.
En welk land de beste is daar moet ik het antwoord schuldig op blijven.
Maar Nederland hoort er zeker ,gezien het verleden niet bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Penalty's schieten is een apart vak. Als je ze goed in de hoek schiet heb je een grote kans dat de bal erin gaat, maar dan heb je altijd nog de kans dat er een goede keeper voor je neus staat. Penalty's schieten is dus eigenlijk een loterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duitsland staat op een totaal van 6 zeges en 1 nederlaag in strafschoppenseries op zowel WK als EK.

Saudi Arabië heeft 4 wedstrijden mogen beslissen middels strafschoppen in verschillende Aziatische en Arabische toernooien, en ze tot nog toe allemaal gewonnen, waarmee het het enige land is dat bij meer dan 2 strafschoppenreeksen een 100% score heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding