weet iemand misschien hoe deze site werkt ; livetv.ru komt in dat vakje van dat spelletje een wedstrijd. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.9K

Antwoorden (2)

Zonder de link te hebben bekeken, moet je oppassen met russische sites. Virussen en spyware heb je zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Livetv.ru/en is de Engelstalige versie en hiermee heb ik veel goede ervaringen, ook kan je sopcast downloaden, hiermee kijk je gratis voetbal, sport1 en eredivisielive bijvoorbeeld.

Via http://download.easetuner.com/download/SopCast-3.4.0.zip kun je sopcast downloaden en dan kan je tussen de live Channels de wedstrijd/ kanaal opzoeken die je wilt kijken.

Ik heb hier hele goede ervaringen mee en het werkt super