Waar kan ik vinden wat het gewicht is van een tractorband?

Het gaat om de Michelin 480/65r28 xm108
Deze hebben ze in de sportschool liggen, maar ik weet niet precies hoe zwaar deze is, en de medewerker kon het mij zo snel ook niet zeggen.
Hoeveel kg weegt deze tractorband ongeveer?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan wel deze vraag vinden op de site, maar daar heb ik niet zoveel aan. Veel te breed antwoord: https://www.startpagina.nl/v/vervoer/vraag/181458/weegt-tractorband

Ritsuka
7 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Het gewicht van een tractorband is afhankelijk van het type band en de maat. Je kunt het gewicht vinden door de specificaties van de band op te zoeken bij de fabrikant of leverancier.
Bronnen:
een maand geleden