Hoe duur is een maandabonnement bij Health City?

In de zomer wil ik graag een maand gaan fitnessen bij Healthcity. Kan ik een abonnement voor een maand krijgen en voor welke prijs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Informeren bij de sportschool.
Ze hebben allemaal
Andere tarieven..

Antwoorden (2)

Kijk op http://www.healthcity.nl/ons-aanbod/clubfinder voor de locatie bij jou in de buurt.

Je kan deze locatie dan mailen of bellen om hier je vraag te stellen.

Bij Healthcity is de prijs per locatie verschillend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben zelf ook lid. Helaas hebben ze in Almere per 1 mei wat verandert. Je moet per douchebeurt betalen en de sauna is verwijderd. Dus ik zou naast de prijs ook hier naar informeren. Ikzelf ben hier minder happy mee en kijk sinds kort hierdoor rond naar een andere sportschool.