Welke voetbalclub ligt het dichtst bij de grens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke grensstreek, oberhausen, arnhem, friesland....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sportclub denekamp! -- beste die er bestaat!

Het beste antwoord

Roda Jc ligt heel dicht bij de grens

Schalke 04 ligt het dichts over de grens vanuit duitsland gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tja, over welke grens praat je dan?

Bij Vaals is in ieder geval het drielandenpunt (Duitsland, Belgie, Nederland) en daar hebben ze een voetbalclub, Rood Groen LVC'01.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VVV Venlo, vrijwel op de grens. . .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetbalvereniging Gloria UC in Baarle-nassau...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FC Koewacht. Ligt op de gerens, dus wel erg dicht bij de grens.

Op de grens van Nederland en Belgie, in het oostelijk deel van Zeeuws-Vlaanderen. Het Nederlandse deel hoort sinds de laatste herindeling bij de gemeente Terneuzen. De bewoners van Belgisch Koewacht vallen onder Stekene of Moerbeke. Een auto hebt je hier wel nodig, maar dan ben je ook binnen een kwartier in Hulst en na amper 25 minuten in het centrum van Antwerpen of Gent. Naar het strand (Cadzand, Breskens, Knokke) is ongeveer 50 km. Deze centrale ligging en de landelijke rust maken Koewacht tot een heerlijke plek om te wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het dichtst bij de grens ( duitsland ) is volgens mij
VV. Dinxperlo daar loopt de grens door het dorp.
De ene kant van de straat is duits de andere kant is
nederlands.
Dinxperlo is een plaatsje in de achtehoek, en is vaak in
beeld (T.V ) als nederland tegen duitsland speelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk,dat de FC Noordwijk het dichtst bij de engelse grens ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FC Twente ligt ook maar op een paar km van de grens.