waar is badr hari vs rico verhoeven live te zien? (10-12-2016)

Op welke zender is het live te zien?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
U kan het kijken op een betaalde zender. Meer weet ik er zelf niet over.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat kan. Op ziggo sport select is het live te volgen. Vanavond om 22:00 geloof ik tot 00:00
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ga naar YouTube en tik in mixtape friend Badr vs Rico
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het is al gestopt....balen!!!!

Antwoorden (3)

hallo , op Ziggo Sport v.a 10.00 u, veel plezier
7 jaar geleden
Op t kanaal ziggo on the month. Met kanaal 239 op kpn Kost 15 euro behalve als dat al in je abbo zit. Groet BolleVDB
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op Ziggo Sport, website van Glory Kickboxing bij Pay-Per-View en waarschijnlijk ook op de website van FirstRow.