Weet iemand een leuk niet geijkt binnenlands uitstapje voor een groep van ca 12 personen inclusief 3 kleuters en een baby?

Ik heb zoiets aangeboden gekregen van iemand die niet over veel geld beschikt en ik wil deze persoon niet beledigen (door te weigeren) maar evenmin op kosten jagen. De beste omgeving is Midden- Nederland, maar dat is geen wet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Kijk naar leeftijd en interesse van de groep en neem contact op met het vvv. Omdat die overal vestigingen hebben kunne zij je ook makkelijk vertellen of er ergens iets leuks te doen of te zien is in die periode.
Wel een lastige smanestelling om het iedereen evenveel naar de zin te maken.
Volgens mij zijn er zat leuke dingen te doen of te zien en zolang er een goede sfeer is tussen de deelnemers is dat niet van het aller grootste belang.
Van kinderen weet ik dat aandacht heel belangrijk is maar van die volwassenen die mee gaan weet ik niet of zei dit wel leuk vinden, ik zou er voor die kids een feestje van maken en genieten van hun plezier, dan heb ik zeker een fantastische dag gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

naar de veluwe. brood mee, wat sap, koffie in de thermos, wandelen, praten, mooie natuur... wat wil je nog meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een huifkartocht met z'n allen en dan voor onderweg een picknickmand mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga bijvoorbeeld eens naar het Henschotermeer in Woudenberg. Picknickmand meenemen. De kinderen kunnen daar lekker ravotten. Wel een oogje in het zeil houden met dat water en die kleuters.

http://www.recreatiemiddennederland.nl/terreinen/henschotermeer.html