Is er een leuk zwembad met glijbanen en/of wildwaterbanen in braband in de buurt van Eindhoven mag gerust een uurtje rijden zijn.

Maar we zijn al naar centerparks campervennen, landal Vennebos, tongelreep, sportiom. Dus als het maar niet een van die is!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (6)

De ottebad heeft leuke buiten glijbanen, dus alleen als het goed weer is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hapert park.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee niet in Brabant, maar een uurtje rijden van Eindhoven. In gulpen (Lb) Mosaqua.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Golfbad Oss
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Centerparks heijder bos, ligt in de buurt van Gennep (Limburg) wel een super leuk zwembad!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hemelrijk in Volkel is een heel leuk park, niet veel glijbanen , maar wel een survival baan, en veel andere leuke dingen.