Is er een indoor speeltuin/klimparadijs voor volwassenen in het Noorden van het land?

Ik zie wel meerdere indoor speeltuinen voor kinderen, maar bestaat dit ook voor alleen volwassenen?
In de omschrijving van speeltuinen voor kinderen kan ik niet goed vinden of je er zelfstandig als volwassene in mag, of alleen als begeleider bij een kind. Het maakt mij niet zoveel uit of er ook kinderen spelen.

Het liefste wat meer in het Noorden van Nederland (Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel). Prijs maakt niet zoveel uit.
Iets outdoor vind ik ook wel leuk, maar het liefst iets binnen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat was een hele zoektocht, maar er lijken wel degelijk mogelijkheden te zijn. Het beste kun je de indoor-speeltuinen in je omgeving even afbellen voor de precieze mogelijkeden. In verreweg de meeste binnenspeeltuinen mag je overigens ook als volwassene gewoon "meedoen", al dan niet met denkbeeldig kind. In het ergste geval zul je een beetje raar aangekeken worden ;-) Sowieso is het niet ongebruikelijk dat groepen (volwassen) "verstandelijk beperkten" nog wel eens komen spelen, en daar kan het materiaal prima tegen, dus dat zal het punt niet zijn. Maar bijna alle indoor-pretparken hebben ook de mogelijkheid voor familie-arrangementen, en vaak zijn op bepaalde tijden dan ook volwassenen welkom. (Ik heb niks gevonden over uitsluitend volwassenen, wel weer over bijvoorbeeld bedrijfsfeesten.) Het gaat wel bijna altijd om arrangementen, dus een minimaal aantal (volwassen) deelnemers. Natuurlijk is er ook vaak de mogelijkheid met een (wat grotere) groep een hele indoor-speeltuin af te huren, vooral op tijden dat ze anders gesloten zijn (schooldagen, avonden). En het is natuurlijk altijd nog een optie om een iets ouder, redelijk zelfstandig "kind" te lenen (jaar of 8, 9) die je niet de hele tijd in de gaten hoeft te houden of desnoods lekker meespeelt. Want dát mag sowieso altijd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100