Wat verdient een voetballer van Ajax per maand? (of van psv, feyenoord?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Het beste antwoord

Dat is per speler verschillend. Spelers als Afellay, Suarez en Makaay verdienen het meest. Dan moet je denken aan ongeveer anderhalf tot twee miljoen per jaar. Een bankzitter zal een stuk minder verdienen. Vaak bestaat het salaris ook uit prestatiegerichte beloningen. Wedstrijdpremies, beloning voor het behalen van een kampioenschap, aantal gespeelde wedstrijden enzovoort. Overigens hebben niet EU-spelers een minimum salaris van rond de vier ton.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom teveel? Ik vind dat je pas teveel verdiend als een ander daar de dupe van is (bijv in de publieke sector of een bankmedewerker die het geld van iemand verloren is door aandelen).
hangt van zijn of haar contract af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeeel erg veeeeeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veels te veel. Eigenlijk verdienen ze niks. Ze krijgen tussen de 50.000 en 100.000 per maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal meer dan 20000,00 euro plus extra inkomsten uit sponsoring ed wat door 88,9 % van de bevolking als onredelijk, ongezond en asociaal beoordeeld wordt.