Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is de loting voor de kwartfinale van de EL, en wanneer zijn deze wedstrijden?

EL = Europa League. Ik zou willen weten wanneer de loting voor de kwartfinale is (waarschijnlijk vrijdag, maar hoe laat?) en wanneer die wedstrijden dan gespeeld worden.

En worden deze wedstrijden dan verspreid over twee dagen of worden ze, heel irritant, weer tegelijkertijd gespeeld waardoor er weer de kans is om een Nederlandse ploeg niet te zien spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
699

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik denk donderdagavond al, direct na de laatste wedstrijden. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij de KNVB Beker. Denk dat je dan de loting (uitslag) ziet bij RTL, waar de wedstrijden worden uitgezonden. Anders is het denk ik vrijdag,
Informatie hierover en de speeldata e.d. zijn vast ook wel te vinden op www.UEFA.com en dan naar Europa League gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De loting voor de EL is aanstaande vrijdag om 13.00 uur in Nyon. De loting is dan voor zowel de kwart, halve en finale. Wedstrijddagen voor kwartfinale zijn 7 & 14 april, de halve finales zijn op 28 april en 5 mei, de finale op 18 mei in Dublin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De loting voor de kwartfinale


FC Porto - Spartak Moskou
Benfica - PSV
Villarreal - FC Twente
Sporting Braga - Dinamo Kiev

Speeldata: heenwedstrijden op 7 april; returns op 14 april.



De loting voor de halve finale


Sporting Braga/Dinamo Kiev - Benfica/PSV
FC Porto/Spartak Moskou - Villarreal/FC Twente
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding