Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

geen geld voor Kickboks beschermers wat nu?

mijn kind wil op kickboksen maar ik heb niet het geld voor de Bescherms Handschoene Tok en escheenbeschermers Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
781
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is meestal maar 1 of 2 keer
HeerVoldemort
7 jaar geleden
...kind niet op kickboksen. Als je het geld niet hebt en de spullen niet kan lenen op de club dan houd het op. Niet lullig bedoeld maar je moet ook zorgen dat er brood op de plank is en dat je vaste lasten betaald worden. Je kind is beter af zonder kickboksen dan zonder eten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vragen voor de verjaardag
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op marktplaats worden een hoop kickboks spullen aangeboden. Misschien is dat nog een optie. Maar ik zou ik in eerste instantie proberen te lemen bij de club. Stel dat je kind na een aantal maanden wat anders wil. Dan heb gelukkig nog geen dure spullen aangeschaft.
Ook kun je altijd eerlijk tegen je kind over het feit dat je dit niet kan betalen. Kinderen hebben vaak meer door dan je denkt. Je hoeft niet je volledige financiële situatie uit te leggen. Maar geld kun je maar een keer uitgeven. Ook dat is een wijze les voor je kind. Waar hij/zij later mee te maken zal krijgen met eigen geld. Keuzes maken wat je wel en niet kunt betalen is echt niet leuk. Maar onthoud hierbij wel. Dat eten ed. altijd belangrijker is dan een hobby.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zit zelf ook op kick boksen en bij mij kan je de spullen daar ook lenen. Miss kan je dat even navragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding