Wat gebeurt er als je met darten op 181 staat en je 180 gooit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
4.3K

Antwoorden (1)

Dan wordt de beurt nietig verklaard. Hetzelfde als wanneer je op 2 staat en je gooit met de laatste dart enkel 1 i.p.v. de dubbel 1.
Als je na de laatste dart op 1 uitkomt, wordt de beurt nietig verklaard.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt, dan heb je nog punt, kan het spel niet uit en is de worp dus ongeldig. Maar een beetje darter kan ZO snel hoofdrekenen, dat ze daár niet intrappen ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een beetje darter kan niet ZO snel hoofdrekenen maar kent alle combinaties bij elke stand, als hij in de winkel een brood, pak melk en eieren moet afrekenen, kan hij er zo maar een paar Pond naastzitten...