Wat is "de doorhalen challenge"?

Ik had een video geupload, en ik filmde de crossbar challenge, toen ik in de comments zette: comment ideeën, reageerde 2 mensen dus "de doorhalen challenge". Graag zou ik willen weten wat dit betekent.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan reageren op reacties, daar kan je het vragen. Doorhalen betekent ook wel: niet slapen. Dus een nacht of twee doorhalen wellicht?

Antwoorden (1)

Dat betreft waarschijnlijk Strikeout Challenge. Daar heb je een gevulde bong voor nodig (dat is een waterpijp waarmee marihuana wordt gerookt, een wietpijp), een shot van de favoriete likeur van de deelnemer, en een pint van zijn favoriete bier.
Hij steekt de bong aan en neemt daar een intense trek van. Dan giet hij het shot naar binnen, en slaat daarna het bier achterover. Daarna pas mag hij de wietrook uitblazen.

Wat is daar nou voor lol aan? Het idee daartoe komt kennelijk uit de film Beerfeest, uit 2006. (Dat is dus absoluut af te raden om te doen als jullie nog niet meerderjarig zijn; het is dan om te beginnen van overheidswege uit al verboden om die spullen te kopen).
Amadea