Mij n vader loopt voor de 50 keer de vierdaagse van apeldoorn,wie weet een leuk kado?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In apeldoorn zit een geschenkenwinkel/ Notenbar genaamd ten voorde en daar hebben ze leuke geschenken specifiek voor apeldoorn. Bijvoorbeeld veluwse zwienekeutels (zijn chocolaatjes) maar ook andere dingen. Of een Apeldoorns Stadsbiertje. Zoiets zou ik doen.

reissue sport of wandelschoenen uit het eerste jaar dat hij meeliep, weet iig dat adidas een reissue schoen van 1962 heeft. maar het moet dus iig 1960 of vroeger zijn begrijp ik en als je daar dan een soort troffe van kan maken met een gazen kastje er omheen en een metalen plaatje met opschrift.. ik zie het wel voor me

een mooie foto van hoe hij over de finish loopt,mooi ingelijst..

50 paar schoenen , waarin een briefje met een verrassing op staat geschreven. Kan van alles zijn: tegoedbon. klusje, maaltijd bereiden, massage, bedenk maar wat ^^ Iedere week mag hij er eentje uitkiezen . Zo heeft hij een jaar lang iedere week iets om naar uit te kijken of 50 brieven in de vorm van een schoen uitgeknipt waarin je een verrassing stopt. Wees creatief :)

Hele prestatie hoor!! Misschien kan je inspiratie opdoen op deze site van "als Abraham" http://abraham-50.goedbegin.nl/ ? Daar veel shops en voor weinig geld bv (ligt aan aard/gevoel humor vader of hij dit kan waarderen ;) een opblaaspop kopen en deze met petje 50-jaar bv aankleden "als je vader" en met ook zijn voorkeurs sportschoenen aangetrokken? Collage foto's maken en inlijsten en deze in de pop zijn armen leggen?

Wat een prestatie. Je zal wel heel erg trots zijn op je Vader. Zelf heb ik 8 keer de vierdaagse uitgelopen,je Vader voor de 50ste keer geweldig, wat is je Vader sterk. Maak een platte kar, met een fauteuil er op,en laat hem de laatste meters hierop plaatsnemen, en zijn familie de kar laten trekken. En het geweldige publiek daar doet de rest.

Licht de plaatselijke politiek in zodat hij door de Apeldoornse burgemeester aan de finish wordt onthaalt.

huur na de vierdaagse een busje en rij dezelfde route dan kan hij zijn verhaal kwijt en hij kan het dan ook laten zien .

Voor de afwisseling hem eens in te schrijven voor de Nijmeegse 4-daagse. Buiten natuurlijk de hem al voorgestelde andere ideeen.

geef hem 50 mooie ansichtkaarten van de vierdaagse of foto's

Mobiliseer zo veel mogelijk van zijn bekenden en familie en licht de pers in dat dit gaat gebeuren. Die zijn er toch al wel en het is dan ook niet ondenkbaar dat hij met die prestatie op de tv, youtube of in de plaatselijk courant komt. Neem alles op maak foto`s en geef dat als kado. Dan kan hij nog jaren terug kijken op die geweldige dag en ook alle andere aanwezigen (die foto`s kunnen maken en bestellen)hebben een leuke dag, kortom voor alle betrokkenen een groot feest, met herrinenringen waar nog jaren over gesproken wordt binnen de familie. (misschien kun je nog wat legermaten achterhalen die hem opwachten bij de finisch)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100