Hoe speel je met een bal in je eentje? Ik ben geen voetbalfan en ben in de achtertuin met een volleybal

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Fabriceer een doelpaal met een vangnet er bovenaan bevestigd. Dan kan je gaan dribbelen en proberen de bal door het net te gooien. In plaats van een net zou je bijvoorbeeld ook een mand met kapotte bodem kunnen gebruiken. Die zou je ook aan een muur kunnen bevestigen in plaats van aan een paal.
Amadea
8 jaar geleden
Als je trukjes wilt leren, kijk op youtube...
als je beter wilt worden in schieten/pasen, probeer ergens op te schieten