Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er iets om tijdens het hardlopen aan te geven dat je hard of langzaam moet lopen terwijl ik kan doorlopen bv piepje ofzo?

nou ik wil beginnen met interval tijdens het hardlopen (1 min wandelen 30 sec sprinten 15 min lang) maar is hier een app of iets anders voor want ik wil niet steeds op me horloge kijken alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt verschillende hardloop apps voor telefoons.mik heb zelf C25K een tijdje gebruikt (Couch 2 5 kilometer). Die heeft een opbouwend schema, met een vrouwenstem die elke keer zegt 'start running' 'start walking' etc. je kunt je eigen muziek erbij gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met zoeken in de app store naar iets met 'timer' of zo kun je ook apps vinden waarbij je zelf tijden en piepjes in kan stellen.
Dat staat niet onder instellingen van je telefoon zelf, zoals je in reactie op de vraag stelt.
(Lees meer...)
Ritsuka
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik zelf de app 'interval timer', daar kan je alles zelf instellen en zo je intervallen maken. Dit wordt dmv piepjes aangegeven. Werkt perfect!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met de Asics app kun je een schema met doel maken. Daar staat ook de snelheid aangegeven wat je het best kunt rennen. Ik weet wel niet of hij piepjes geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding