meisje 14 wil een feestje geven

hey, ik heb al gezien dat iemand anders ook zo'n vraag heeft, maar meine is iets anders. ik wil een feestje geven voor mijn 14e verjaardag. ik wil ongeveer 8 mieden uitnodigingen en ik heb een budget van 50 euro.... weet iemand wat leuks?? want ik weet het echt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
4.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn mieden? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal met cindy eens. Ik zou t zelfde gezegd hebben. Je kunt op heel veel sites online gratis proefmonsters bestellen van make up en zo. Misschien heb je iemand in je omgeving die een uurtje make up advies kan geven? Vraag familie en vrienden naar make up die je mag hebben. . Ik heb ook een tas vol verkeerde kleuren die ik nooit ( meer) gebruik. Of gooi er een berg glitters tegen aan en maak er een glamour party van.
paar maffe jurken en sjaals en je hebt in no time een helel Leuke foto! wel ook zorgen voor schone kwasten!

Het beste antwoord

Ga lekker tutten met make-up, maak elkaar op en maak daarna (gekke) foto's. Kook met elkaar wat lekkers en kijk na het eten nog een enge film. Met een deken op de bank of op de grond, lichten uit en lekker griezelen.

Veel plezier! En alvast gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik weet niet of je in de buurt van een strand woont. Maar misschien is een strandfeestje een optie? picknick overdag, of nog leuker.. kampvuurtje bouwen, paar flessen limonade en marsh mellows smelten. Misschien een oom of tante die gitaar speelt " inhuren"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Low – budget; meestal binnenshuis:

- Verdrijf je moeder uit de keuken en probeer ook iets leuks te creeeren (denk aan een taart van een paar lagen of pizza)
Recepten zijn er wel te vinden.
- Koop Twister en lig samen krom (van het lachen)
- Doe eens huiselijk en ga gewoon spellen (Risk en mens erger je niet doen het altijd goed)
Cola en chips erbij.
- Stel samen een lijst op met maffe opdrachten en doe die dan ook
- Vraag iedereen om z’n make up mee te nemen en klieder mekaar eens mooi onder!
- Vraag dan meteen ook de kleding mee te nemen, kun je lekker ruilen!
Of maak kleren van crepepapier, inclusief hoeden enzo.

- En als je dan toch bezig bent, maak wat rare foto’s van jullie zelf wanneer je over je eigen catwalk paradeert; FOTOSHOOT!
- Henna! Om bijv. handen te schilderen (wel eerst testen of er geen mensen allergisch zijn, tip: koop zwart). Blijft wel 5 weken zitten.
- Plaknagels, lang, langer, langst!
- Koop onbedrukte kussentjes / t – shirts en pimp ze zelf op. Of laat iedereen een oud t-shirt meebrengen. Met een pakje textielverf kun je heel veel doen: tye and die. Dus knopen maken en daarna verven.
- Karaoke / Singstar --> waarschuw wel de buren even ;)
- Doe al die dingen van vroeger (inclusief spijkerpoepen) nog een keer. Flauwe spelletjes, zoals koekhappen.
- De verkleedkist plunderen en hierna de buren opjagen
- Een spelletje ‘Wie doe ik na?’ kan enorm lang duren…
- Natuurlijk is het ondertussen al te laat om naar huis te gaan, dus zal er moeten worden slaapzakgehost en kussengevochten..............
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een leuke idee-en! Aan dit antwoord heeft ze wat een dikke dikke plus+
heb je een tuin en /of een tent?? maak er een sleep-over feestje van, lekker giegelen op een luchtbedje en het laat maken met chips en frisdrank