Is visdealshop.nl betrouwbaar?

Ik was even op internet aan het rondsurfen en kwam deze website tegen. Blijkbaar ook van visdeal.nl eigendom. Zijn deze website's betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.9K

Antwoorden (2)

Volgens mij wel ja...

“Visdeal biedt kwalitatieve hengelsport producten aan met hoge kortingen.”

Visdeal is een eenvoudige manier om unieke aanbiedingen te ontvangen tegen hoge kortingen. We hebben als doel om kwalitatieve producten / diensten aan te bieden tegen scherpe prijzen. Omdat een groot aantal mensen meedoet, kunnen wij zeer hoge kortingen aanbieden en doorgeven aan u!

We hebben service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Zodoende kunt u altijd contact met ons opnemen en zullen wij uw vragen binnen 24 uur beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Wij van wc-eend'
Lijkt me betrouwbaar. De webshop scoort een 9/10 op basis van 192 beoordelingen volgens Trustpilot.nl. Daarnaast laat een analyse van URLvoid ook niks verdachts zien.