Is er een baby loopwagen met een automatische rem waardoor de baby loopwagen stopt wanneer de baby stopt?

Ik wil er graag eentje kopen. Het liefst ONLINE bestellen!
Er zijn VEEL verschillende Baby Loopwagens te koop, verkrijgbaar in veel verschillende webshops.

Deze loopwagens zijn er om baby's te helpen leren lopen!

Maar de meeste van die loopwagens zijn ZONDER automatische rem.

Dat betekent dat als de baby stopt met lopen, het karretje nog WEL verder rolt, waardoor de baby word meegesleept en plat op haar gezicht zal vallen!

Er BESTAAN wel loopwagens met een AUTOMATISCHE REM, waardoor als de baby stopt met lopen, de loopkar automatisch ook afremt. Dit maakt de kans op ongelukken veel kleiner.

Het probleem is alleen: ik kan nergens zo'n loopkar vinden. Ze zijn er wel, maar vaak staat er gewoon niks over in de beschrijving. Dus weet je niet of ze het hebben.

Ik hoop dat er iemand is die beter is in zoeken dan ik, of toevallig een baby loopwagen kent met die automatische rem waarom ik vroeg.

Alvast hartstikke bedankt! Ook namens mijn babydochter!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
6.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je zou ook kunnen overwegen je kind zélf te leren lopen.
Cryofiel
8 jaar geleden
Een baby die nog niet zelf kan lopen is nog niet toe aan lopen. Hooguit aan de handen van een familielid. Niet in een looprekje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gevaarlijke dingen, niet kopen dus en gewoon zelf je kindje leren lopen aan het handje want dan ben JIJ de loopwagen met rem. Sowieso loopt zijn loopwagen met rem veel stroever en dat heeft ook weinig zin en je kunt je kindje ook langs de tafel leren lopen (waar natuurlijk niets op ligt wat het kan pakken).

Antwoorden (2)

Hier is een loopauto met rem en ruggensteun. Hoe het remt is mij niet duidelijk.

Toegevoegd na 43 seconden:
En het is bij een onlinewinkel, de prijs staat er niet bij.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die van WasMaes kost €50,- http://www.bol.com/nl/p/taftoys-4-in-1-loopwagen-opberger-baby-looptrainer/1004004013213851/?Referrer=ADVNLPPcefb9200cdbf929700a401baf7000013481
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij remt deze auto niet zoals bedoeld.
Bol.com verkoopt ze sowieso. U noemt het automatische rem, maar wordt geloof ik voornamelijk aan-en uitschakelaar genoemd. Dit staat ook in de beschrijving van onderstaand product.
Uiteraard is het nooit onverstandig om de klantenservice van een desbetreffende webshop uw vraag voor te stellen.