Met neopreenlijm, en dan kan dat door eerst te naaien (hechten ; overhandse steken met een kromme naald) en dan het litteken "dichtsmeren:" met lijm, of zoals je een fietsband plakt, door er een stukje neopreen op te plakken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het een oppervlakkige scheur is, dit wil zeggen een scheurtje dat niet helemaal door het neopreen gaat, dan kan je dit best dichten met Aquasure. Ik gebruik dit zelf al jaren en heb hier nog nooit een reparatie mee gehad die achteraf terug scheurde. Ik moet er wel bij vermelden dat ik van zodra ik een beschadiging zie hier direct wat Aquasure op zet en daardoor heb ik nog nooit een grotere beschadiging van mijn duikpak gehad.
Gebruik: Je brengt wat Aquasure aan op de scheur, werkt deze wat in (door deze voorzichtig enkele malen wat open te trekken) en laat dan het geheel in horizontale positie opdrogen (ik doe dit meestal overnacht) en klaar is Kees.
Aquasure kan je in elke duikwinkel kopen als ook online. Gewoon Aquasure googlelen en dan kom je vanzelf op sites waar dit verkocht wordt.
Nog een kleine opmerking: je kan best kleine tubes kopen daar dit product de neiging heeft op te drogen in de tube eens deze is geopend.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
om een goed resultaat te krijgen moet je hem naar een professionele reparateur van duikpakken brengen.
Ik weet niet waar je woont maar in Almere zit een goede: Marko Diving.
Ik heb er goede ervaringen mee.
suc6 verder