Kan ik meerdere 30 day challenge's in 1 maand doen?

Bv de 30 day squat challenge en de 30 day plank challenge samen in dezelfde maand

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Als beide challenge's voor een andere spiergroep werken kan dit gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat kan wel, maar let er wel op dat je je spieren genoeg rust geeft tussendoor. Het beste is om meerdere uitdagingen te doen die allemaal een andere spiergroep aanpakken en kies alleen schema's uit waar je ook voldoende rustdagen hebt. Bronnen:
- http://30daychallenges.nl/
Het is afhankelijk van een aantal factoren. Belangrijke factoren zijn hoe lang zijn de workouts en is het voor een bepaald onderdeel van het lichaam of full body. Maak zelf met mijn compagnon challenges (100% Fitness) voor Facebook. Weet dat er dames zijn die naar de sportschool gaan en daarnaast de workouts in de challenge doen.