Kan ik dezelfde knuffel nog weer vinden? Zie uitleg

Mijn dochtertje heeft vorig jaar een knuffel gekregen nu heeft ze juist die knuffels als haar favoriet uitgekozen nu ben ik op zoek naar nog eentje dezelfde dus maar kan hem niet meer vinden het is gekocht bij de wibra geloof ik. Weet iemand hier iets op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk wel dat een identieke knuffel niet dezelfde knuffel zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werkt wel bij mijn zoontje die heeft een makkelijker verkrijgbaar knuffeltje uitgekozen heb er 5 van en hij heeft nooit doorgehad dat het elke keer een andere was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dan een meevaller. Mijn ouders hebben dat eens bij mij geprobeerd, maar dat was geen doorslaand succes, om het zacht uit te drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja ik snap het wel zielig hoor, bij mijn zoontje had ik het geluk dat ik er al gelijk meer van had dus die kon ik sneller omwisselen had zo gehoopt dat mijn dochtertje ook voor die knuffel ging maar nee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je er geen fotootje van?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik kan dat zelf niet maar een vriend van mij wil dat gauw voor mij doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké doe dat maar, kunnen we voor je op zoek!

Het beste antwoord

http://www.knuffelkwijt.nl/ !! Hier kun je je extra knuffel bestellen. Werkt heel makkelijk.

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.knuffelkwijt.com/ !!!! .COM is beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een oproep plaatsen bij marktplaats?
Misschien moet je de beschrijving van de knuffel ook even hier neer zetten, wie weet heeft er iemand een.
Heb je ook een foto?
Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd om wat voor knuffel het gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij de zeeman, misschien hebben ze daar wel. Of bij Xenos. of bij trekpleister

misschien bij Blokker.!

Of ga eens bij Bristol langs misschien hebben ze daar wel bij.

Of bij Action...
Succes.! in ieder geval...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
of bij de HEMA, of Intertoys, of Bart Smit, of misschien was het wel een aanbieding bij de C1000 bij een pak wasmiddel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihihihihi!
Misschien kun je een foto toevoegen zodat meer mensen zien welk knuffel gezocht word?
ik herken je probleem want mijn kleindochter is helemaal in love met die knuffels van het kruidvat ( ik weet niet meer hoe ze heetten' maar ik heb er eenzelfde kunnen opsporen via marktplaats ...helemaal nieuw...maar ze moet hem niet want daar zit haar geurtje niet aan.
dus foto toevoegen bij je vraag hier op goeie vraag en zet eens een advertentie op marktplaats ook met foto, anders zoek je hem bij aangeboden via marktplaats.
wel advies...geef als je hem eenmaal heb de nieuwe hebt regelmatig aan je dochter zodat ook daar haar geurtje op gaat zitten..voorkomt een heleboel verdriet als je er 1 kwijt raakt!