Hoe train ik mijn vastus medialis en lateralis ?

Hallo, ik ben een voetballer, maar ik heb niet zo'n zichtbare beenspieren,
ik zou graag mijn vastus medialis en lateralis trainen omdat ik ze cool vind en het voor meer kracht zorgt,
hoe moet ik deze spieren trainen ( zonder toestellen, ik zou het graag thuis trainen )

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Antwoorden (2)

Trap lopen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga op je rug liggen en krom je knieen zodat je voeten op de grond staan. Vervolgens zorg je dat je rug van de vloer afkomt, hoe dichter je hielen tegen je kont aan staan hoe moeilijker. Nog moeilijker is het om met 1 been gestrekt te doen.
Stap bijv op een stoel, dat voel je vrij snel.
Doe burpees, squats, lunges, box jumps, side steps (evt met weerstandsband), touwtjespringen, traplopen, volle weerstand fietsen. Maar ook veel voetballen, keihard uithalen.