Ik heb een kadobon van Woodie houten speelgoed , winkel in zoetermeer is nu failliet. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik heb al op internet gekeken maar de zaak bestaat niet meer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk niet, curator bepaalt welke schuldeisers er geld krijgen (verhuurder pand, bank, etc.), klanten komen als laatste!

Antwoorden (1)

Een kadobon is een schuldbekentenis van de leverancier. Jij bent dus één van de schuldeisers van de failliete ondernemer en je zult je als schuldeiser bij de curator moeten melden.

Indien er nog voldoende financiën uit de boedel te halen zijn kun je wellicht nog (een deel van) je geld terug krijgen.
In de praktijk is die kans vrijwel altijd nul.

Zeer waarschijnlijk is je bon dus niet meer dan een mooi aandenken aan het moment dat je hem kreeg.