Werkt barbie eindeloze krullen?

Hallo allemaal!

Voor mijn nichtje wil ik de Barbie eindeloze krullen set kopen.
Maar ik heb het idee dat het niet goed werkt.
Helemaal niet, of dat je het moet moet verwarmen ofzo.

Heeft iemand deze pop al gekocht/gegeven en werkte de set?

Als ik iets verkeert heb gezet, titel, plaatsing in categorie, of in de beschrijving, alvast excuus!

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, ik ga het gewoon doen, geef het bonnetje er wel bij! :)

Antwoorden (1)

ik heb het zelf niet, maar ik hoor van mensen dat het niet werkt zoals ze hadden gehoopt, maar als het niet werkt, heeft je nichtje toch een mooie barbie, op die leeftijd maakt het kinderen niet zoveel uit.