Tips om te voorkomen dat je sport tas zo muf gaat ruiken?

Als je je (vochtige) spullen er niet direct uit kan halen gaat het zo gauw stinken in een sporttas. Heeft iemand tips om dit te verminderen? Bijvoorbeeld iets wat je in de tas kan doen wat het vocht opneemt? Iets anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
waarom zou je de vieze dingen er in laten zitten, gewoon gelijk eruit gooien als je thuiskomt

Antwoorden (2)

Je zou je natte en/of vieze sportspullen apart in een plastic zak kunnen doen,je sporttas kun je gewoon in de wasmachine doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alles apart in een plastic tas zoals eerder aangegeven werkt idd goed.
Wat ik persoonlijk dan nog extra in mijn tas doe is een kledingkast verfrisser zakje.
Ik haal ze altijd bij de Wibra voor een paar cent , helpt prima tegen de muffe geur.