kan je als je een abonnement neemt bij fit for free, en per jaar betaalt, je geld terug vragen als je bijvoorbeeld na anderhalf jaar wilt opzeggen ?

stel,
ik neem een abonnement bij fit for free.
ik geef aan per jaar te betalen.
en na 1.5 jaar zeg ik mijn abonnement op.
dan is het abonnementsgeld van het 2e jaar al betaald.
kan ik dit terug vragen of is dit niet mogelijk en is het 'beter' om per maand te betalen met die 1 euro extra kosten ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ligt aan de reden van opzeggen.
Verhuizing is vaak een geaccepteerde reden, maar als het goed is staat dit allemaal in het contract wat je getekend hebt.
Lees deze dus goed door en kijk of er iets is waardoor jij je contract op kunt zeggen.

Maar als je gewoon stopt omdat je er niet meer heen wilt dan heb je helaas pech.
Een contract is een contract, en jij bent akkoord gegaan met 1 jaar.

Persoonlijk zou ik altijd per maand betalen, ook al kost dit mij 12 euro extra per jaar.
Mocht ik door wat voor reden ook niet meer kunnen sporten dan kan ik dit snel stopzetten.