Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een mooi gebied om te gaan paardrijden op Goede Vrijdag?

We willen een dagje weg met de trailer en de paarden. We zijn al op de Veluwe geweest en dachten misschien aan Brabant?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil mee!!!! :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, ik ga al met mijn partner en heb al een dochter achterop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jmmr nu :-(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Loonse en Drunense duinen is een echte aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

een mooi gebied is rond de bossen van chaam net achter breda.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens de duinen in! Daarna misschien nog een tocht over het strand. Leuk toch!?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad erg mooi, maar ik woon aan de duinen en vertoef er al een paar keer per week.
Herperduinen
Bedafse Bergen
Maashorst

Allemaal in de buurt van Oss.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vindt de omgeving in en rondom havelte,drenthe in het natuurgebied bij de hunnebedden erg mooi en zeer geschikt voor paarden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omgeving Driebergen/Zeist, ruime bossen, met leuke zandvlaktes ertussen, waar je lekker gas kunt geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je tóch al aan Brabant dacht : de Oisterwijkse vennen!!
Schitterende ruiterpaden, en de uitspanningen zijn ook voorbereid op paarden, als je even onderweg wilt pauzeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paardrijden op het strand
Paardrijden op het strand is prachtig, zowel voor de ruiter als voor het paard. Met de voeten in het water en zonder verkeer. Met een groep eerst over de ruiterpaden in de duinen, om vervolgens de hoeven wassen in het zeewater.

Op veel plaatsen aan de Nederlandse kust zijn er ruiterpaden in de duinen, en is het mogelijk om het strand op te gaan met het paard. Het is ook één van de weinige plaatsen waar het in galop gaan met een groep paarden nog relatief veilig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad erg mooi, maar ik woon aan de duinen en vertoef er al een paar keer per week. (vandaag nog een rit van vier uur)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat woon jij super mooi i am so happy for jou,anders ga je naar nijmegen of den bosch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel ver, maar ik wil er toch graag eens rijden met mijn partner en mijn jongste dochter achterop.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding