Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Tijdens de ramadan wel of niet kracht-trainen ?

Ik train meestal 3-4 x p week spieren. Nou vast ik 30 dagen. Is het verstandig om te trainen ? Ik dacht aan wat lichtjes trainen.

Ik hoor het graag van jullie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
735
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe doen jullie dat vasten in Nederland? Bij ons is het 12 uur dag en 12 uur nacht. Dan is dat nog wel te doen. In Nederland ligt de verhouding flink anders.
Overigens denk ik dat je met flink trainen in deze periode ook flink afvalt. Het moet ergens vandaan komen.
bamibal
9 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.funx.nl/index.php/archief//6951-vijf-ramadantips-voor-vastende-sporters
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje
tinus1969
9 jaar geleden
Ik heb altijd begrepen dat er tijdens de ramadan gemiddeld meer wordt gegeten dan anders -maar wel alleen na zonsondergang.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou het niet slim vinden. Je kan er goed ziek van worden als je sport zonder te eten. Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij eet wel, maar alleen niet overdag.
Ik zou wel trainen, zo goed en zo kwaad als het gaat. Dat is wat lichter dan anders, maar ook weer niet té licht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt jongens!
Ik heb het een keer gedaan en werd helemaal uitgedroogd waardoor ik na een kwartier al uitgeput raakte. Ik zou nadat je mag eten pas trainen, aangezien veel gyms open zijn tot 12.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding