Hoe lang duurt een bezoek aan Naturalis?

Wij willen naar Naturalis in Leiden. Ivm dagplanning ben ik benieuwd hoe lang een gemiddeld bezoek aan het museum duurt. We zijn alleen met volwassenen (30+).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
16.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naturalis is veel kijken. Als je een beetje doorloopt ben je er na 3 uur weer uit
Poet
9 jaar geleden
Zonder kinderen klopt dat wel, 3 uur.

Antwoorden (2)

3 uur, inclusief koffie
9 jaar geleden
Naturalis is geen immens museum. Zeker als volwassenen zul je na 2.5 uur zeker wel uitgekeken zijn.