Als ik iedere dag 24 kilometer fiets , en iedere dag buikspier oefeningen , push ups & sit ups doe train ik dan mijn six pack?

Toegevoegd na 2 minuten:
* 6 dagen 24 kilometer fietsen per dag* + iedere dag buikspier oefeningen , push ups & sit ups !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Elke dag je buikspieren trainen is niet efficiënt. Zie bron voor meer informatie. Bronnen:
- http://www.buikspieren.net/waarom-moet-je-niet-elke-dag-je-buikspieren-trainen/
Ritsuka
9 jaar geleden
Iedere buikspieren trainen is onzin, en voor sixpack zichtbaar moet je vetpercentage verlagen, en dat is vooral voeding.
Elke dag zoveel fietsen is ook niet goed, je spieren moeten rusten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@ritsuka Elke dag 24km fietsen valt echt wel mee hoor, daar ga je je spieren niet mee overbelasten...
Er zijn hele groepen scholieren die elke dag 20-30km moeten fietsen van en naar school. Heb dat zelf vroeger ook gedaan, en toendertijd topconditie ;-) Dat voor een sixpack met name vetpercentage verminderen belangrijk is is helemaal waar!
Ritsuka
9 jaar geleden
Ja klopt, dat fietsen valt op zich wel mee ja. Als het gewoon voor naar school/werk is, geen probleem.
Maar ik las het een beetje als extra fietsen als training elke dag.

Het beste antwoord

Met een sixpack wordt bedoeld dat de contouren van je rectus abdominis spieren aan de buitenkant zichtbaar zijn.

Die rechte buikspieren train je met de sit ups. Het fietsen en andere sport draagt positief bij aan de vetverbranding.

Want je kun duizend sit ups per dag doen, als er een vetlaag voor zit zie je geen sixpack ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Danku !