Wat zijn goede oefeningen om thuis de schuine buikspieren te trainen?

Zoals de vraag al luid, wat zijn goede oefeningen om je schuine buikspieren te trainen die je thuis kan uitvoeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Op je zij gaan liggen en je bovenlijf omhoog bergen en (proberen) je tenen aan te raken.

Een fitnesselastiek kopen, het uiteinde beethouden en een beweging maken alsof je een boom omhakt.

Op je zij gaan liggen en vervolgens op alleen je voet en onderarm rusten, lichaam recht als een plank.

Op je rug liggen, zware bal in je handen en die van links naar rechts zwaaien. Lichaam meedraaien en gestrekte benen tegengesteld aan de armen draaien. (is even oefenen, maar een prima oefening)

sterkte met de spierpijn!
paulus811