Vla worstelen, waar vla kopen?

Het klinkt misschien raar, maar we willen een zwembadje vullen met vla zodat we erin kunnen vla worstelen. Alleen hebben we niet zo'n groot budget dat we 90 liter vla kunnen kopen, zodat er 5 cm vla in het badje zit.. (dat kost al 65+ euro).. Iemand alternatieven ofzo? waar we het badje relatief goedkoop mee kunnen vullen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Bloempap maken.
60 liter water
4 kg. bloem
suiker naar smaak
20 gr. kurkuma voor de kleur.

De bloem met water tot een glad papje (zonder klonten) roeren. De rest van het water aan de kook brengen met kurkuma. Het bloempapje al roerend toevoegen. 3-5 Minuten zachtjes koken en blijven roeren. Suiker toevoegen.
Je kunt inplaats van water, ook melk gebruiken. Is lekkerder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem contact op met de marketing afdeling van de campina of melkunie, leg het uit en probeer de vla goedkoop te krijgen door foto's te beloven, lukt dat niet probeer het dan bij ah of een andere super.